Dom bästa!

Måste skriva ett inlägg tillägnat mina vänner! Särskilt dom som var med i helgen. Det finns inga bättre vänner vad folk än säger. Ingen har ställt upp så som dom gör!
Mimmi: Tack för att du fanns där! Du va min stöttepelare där! Utan dig vet jag inte vad jag gjort!
Jenny: Tack för att du va med! Vet inte vad jag skulle göra utan dig!
Tessan: Du finns alltid där när jag behöver dig!! Tack för allt!
Mia: Finns oxå där! Tack!

Ni är det bästa som finns och jag vill inte vara utan er. ALDRIG NÅGONSIN!

Kommentarer
Postat av: Crimsonanna

Vi vill inte vara utan dig heller*kram*

2007-05-01 @ 09:57:42
URL: http://www.metalanna.blogspot.com
Postat av: mimmi

klart att ja finns där...det sa ja ju! precis som du alltid finns där för mig! pöss

2007-05-01 @ 23:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0