Jag orkar inte älska dig längre

Jag har hittat en låt som handlar om mig. Den beskriver verkligen precis hur jag känner, det är sjukt att en låt kan va så slående med det man känner...

Jag undrar vad som gör skillnad mellan att möta nån man älskar och dom som inte berör
Det vore väl praktiskt att kunna styra sina känslor
Hjärtat struntar i den som just nu förför
Det gör ont att älska Det är smärtsamt att bli kär
Längtan, rädslan känslan som styr ens begär

Jag orkar inte älska dig längre
Jag orkar inte känns såhär
Jag vet jag borde le och gå vidare
Men längtan den finns ändå här

Känslor borde ha en av och på knapp som man stänger av så fort dom inte får en å må bra
När en vettig partner närmar sig så vaknar kroppen eller stänger av direkt om det är inget å ha
Men tyvärr så blir man ofta kär i den man inte bör
Längtan, känslan styr då allting man gör

Jag orkar inte älska dig längre
Jag orkar inte känns såhär
Jag vet jag borde le och gå vidare
Men längtan den finns ändå där

Förnuft och känsla går aldrig hand i hand
Förnuftet säger glöm bort men känslan tar över hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0