Kryssning :)

Då va d ny vecka igen :) Tisdag redan ju. Och kryssningen har vart. Vilken kryssning sen. Verkligen helt underbar. Kunde inte önskat mer :) Helt underbar spelning som vanligt. När är det inte det lixom?? Mina underbara vänner som va med. Jag verkligen älskar er allihop!!! Allt galet som hände, finns säkert massa att berätta. Men jag tror jag besparar er det ha ha. Hade verkligen skitkul i alla fall...
Är lite förundrad att vissa påverkar mig så som dom gör.. trodde inte det skulle vara så... Undra om d bara är jag som känner det?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hade såååå kul vännen :D Så kul när vi dissar killen på efterfesten för vi ska snacka privat, hahahaha :P Pooor guy ;) PUSS

2007-04-18 @ 20:54:00
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0