Plugg & åter plugg

Ännu en ny dag. Känns inte som jag hinner med så mkt längre. Igår pluggade jag i alla fall endel. Försökte i alla fall. Så tränade jag oxå, d va skönt förutom att hälsenan gör fruktansvärt ont. Jag blir tokig om det inte går över snart... Får se om jag tränar imorrn, beror på hur den känns under dagen. Nu gör det inte så ont.

Idag har vi workshop i SVA och sen ska vi sitta med SAMFAn tror jag. Får väl se när jag kommer hem... Tror jag måste köra igång lite med hemtentan oxå så jag inte skjuter upp den till sista dan som jag brukar göra med saker och ting. Har man bara börjat så...

Pratade med Jenny igår oxå, d va riktigt längesen. Men nu ses vi ju snart :) Bara 11 dagar :) *jipieee* Som vi ska ha raj raj, det kan jag lova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0