Skärtorsdagen...

Ja då va påsken nästan slut och inte har jag kommit långt med hemtentan *suck* Ska försöka ta krafttag imorrn. Kanske är mer utvilad då. För jag är verkligen helt död efter torsdagen. Först fick jag hoppa in och jobba till klockan 16 och efter d va d bara att sätta sig i bilen och åka till Hallsberg, dags för spelning igen. Det va roligt, förutom bandet dom spelade nonstop med... Med Bonny i spetsen *asg* Usch, vilket tråkigt band, verkligen helt värdelöst. Som Mimmi sa till Chris första gången dom skulle upp på scen: Chris, du har aldrig varit såhär efterlängtad. Han såg väldigt glad ut ha ha. Det va kul så länge grabbarna spelade. Dom hade värre spel än vanligt ha ha... Tjohoo, att inte jag och Tessan skrattade ihjäl oss. Det lät verkligen såååå kul! Mimmi va ju rolig oxå : Hon kan verkligen inte dansa, tittar på scenen Han kan inte heller dansa. Det va så klockrent! Man har aldrig tråkigt med mina brudar, så är det bara :) Nu är det nästa kryssningen :) Bara 6 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0