The man

Då va man hemma i rätt del av Sverige igen. Norrland va rätt dött alltså. Vilket folk det finns. Vi har liten annan danskultur i min del kan jag säga. Jag vill fortfarande ha förklaringen till damerna och herrarnas. Men det här inlägget ska inte handla om knäppa människor i norrland utan om min sista Barbados spelning med Chris. Vilken underbar spelning. Men såååå jobbig. Visste att den skulle bli det. Och självklart spelade dom alla jobbiga låtar. Varför "Bye bye", va han tvungen att göra det SÅ uppenbart? Men han va så go, bäst va ju när han kom och la armarna om mig och Mimmi, så gosig :) Och min & Jennys hatt fick göra scendebut. Så snygg han va i den. Passa väl inte riktigt till linnet men ändå. Purple rain blev riktigt jobbig... För alla inblandade kändes det som. Men sen efteråt va d underbart. Gav honom vårt kort. Han blev glad :) Skrev på mina kort oxå. Sen skulle vi ta kort. Jenny skulle han ju ha att lukta på den där spriten han drack ha ha. Och jag blev omdöpt ha ha. "Konsum som jag brukar kalla henne". Sen blev det massa tjôt. Tatueringar, bort supna slipsar, leksaksbilen, talspråk, smsspråk m.m. Sen blev det roddning, inte så mkt för min del kanske. Gjorde det vanliga, det vill säga vika skynken. Mimmi & Mia fick det ju tungt där ha ha. Sen gick vi ut. Sa ordentligt hej då till Chris. När jag skulle krama om honom råkade jag slå till Mimmi, sorry. Peter va ju rolig oxå... Jenny bärde ju runt på sin plansch i en låda "Visst har hon en jätte dildo där i" ha ha. Han är inte klok! Chris berättar ju saker man inte vill veta oxå ha ha... 
Sen åkte vi hem, privat taxi Tessan :) 

Idag har jag åkt tåg hela dan. Roligare kan man ju ha det. Men jag har tänkt endel kan ju va bra eller inte...
Jag kommer sakna honom som fan. Men som han skrev vi kommer ses i yen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så kul att vi använt samma ordval om en del saker utan att ha läst varanns innan :) Hehe!

2007-04-29 @ 21:46:55
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack :) Jaaa, det var en helt otroligt bra kväll! Stackarn, med whiskeyn och treon, haha. Det kändes som att jag inte gjorde så mkt, men tur att jag kunde hoppa in så att Mimmi överlevde ;) Tack själv sötis!

2007-04-29 @ 22:45:43
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0