Vad är det här bra för?

Nu sitter jag i skolan och kämpar med hemtentan. Kan inte påstå att det går bra direkt. Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva, det känns som jag bara skriver rappakalja. Vet inte om nåt av det jag skrivit har med det jag ska skriva att göra, jag hoppas ju det och lite av det jag skrivit känns relevant i alla fall. Det är ju det att man måste koppla till litteraturen, men den här gången är det nog bra för annars hade jag nog knappt fått ihop en halv a4. Nu har jag i allafall skrivit 1 ½ a4. Jag hatar att jag jämt har så svårt att få ihop till arbeten, får jag skriva vad jag själv tycker och tänker kan jag ju skriva hur mycket som helst. Men med den här tentan kan d vara det att jag tycker den är så himla meningslös. Jag vet inte vad jag ska ha eländet till...
Men oj vad negativ jag är... Det är nog sant, jag är negativ idag. Känns som det kommer bli en negativ vecka... Nej åter till tentan... Återkommer hit om jag inte dött av psykisk nervsammanbrott... AHHHGGGHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0