Zzzzzz

Uuuuj, idag är jag trött kan jag lova. Kom ju aldrig iväg till sängen igår. Satt vid datorn till kvart över 11 typ... Va ju tvungen att prata ordentligt med Tessan & Mimmi ju. Hade ju saknat dom ju... Men sen när jag väl la mig somna jag nog med en gång nästan. Och ändå kände jag mig inte så trött som jag borde vart. Men tröttheten kom idag istället. Men ska va hemma ikväll så. Ska göra lite nytta tänkte jag. CSN har ju kommit idag så ska betala in lite saker så det kommer ur vägen. Sen ska jag skriva lite till litt.sem och så. Trots att jag satt vid datorn hela kvällen igår kom jag inte för mig att göra det... Men ikväll måste det göras.

Snart dags för föreläsning

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill med sooova :P För i helgen lär det ju inte bli mkt av det. Snart åker vi. Det känns lustigt att man inte riktigt kan vara 100 glad... :S

2007-04-25 @ 19:49:45
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: Icka

Jenny: Nej det lär ju inte bli det. Ja bara 3 dagar kvar. Ja det känns jättelustigt faktiskt... Det är ju spelningar man ska se framemot men d går inte riktigt den här gången :S

2007-04-25 @ 20:45:17
URL: http://ickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0