Jag lämnar allt

Jag är helt slut idag. Kan bero på den tuffa dan igår kanske... Men skönt att ha en slapp dag oxå.. Funderar på om jag ska ut och röra lite på mig när jag suttit vid datan en stund. Har äntligen fått på mig lite kläder ha ha. Som sagt lite seg idag.

Jag har hittat min temasång just nu. Det är så klart Barbados låt Tid att gå vidare. Är precis så jag känner det just nu!

Jag lämnar allting bakom mig vill börja om på nytt
Det finns ingenting som får mig tillbaks igen
Någonstans där bakom hustaken ser jag ljus igen
Hoppet tänds nu lever jag igen

Tid att gå vidare
Så mycket starkare
Jag står beredd
Jag vill bli sedd som den jag e
Tid att gå vidare
Å du jag menar det
Jag lovar att jag aldrig ångrar mig
Tid att gå vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0