Liseberg

Igår va jag, min mamma, pappa, lillebror och lillebrors flickvän på Liseberg. Vi hade en heldag och hade jättekul. Åkte en hel del saker faktiskt. Men jag har insett att jag har blivit gammal eftersom allt som snurrar är obehagligt. Vet inte vad det är, har inte tyckt det innan faktiskt... Men hade i alla fall en jättekul dag. Roligast va när jag och min bror åkte stora bergbanan sista gången och det va nån unge som gick och gjorde ljud med sina gympadojor och jag och brorsan vänder oss mot varann och säger samtidigt: "Moget"

Idag har jag jobbat min sista dag i Herrljunga. Kommer sakna stället och all go personal :)

Och om 2 dagar bär det av :) Som jag längtar!!! Ska bara försöka packa ihop det sista oxå. Pappa har i alla fall hämtat kärran vi ska lasta i. Så jag tror vi ska börja ikväll med de stora sakerna, typ min säng och så där. Hämtade ju soffan hos syrran i söndags så den står i vårt garage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0