Lista

Hittade den här listan i Danielas blogg

Vad heter du?
Jennika Pettersson
I mellannamn då?
Christina Caroline
Vart bor du?
Just nu Vedum, om 11 dagar i Eskilstuna
Trivs du där?
I Vedum, nej. Varför skulle jag annars flytta?
Brukar du läsa horoskop?
Japp, sen om jag tror på dom är ju nåt annat
Har du körkort?
Japp, sen 16/11 2004
Äger du några converse skor?
Nej. Bara fejk
Favoritdjur?
Hund och på senare år har jag börjat gilla katter oxå
Vad spenderar du pengar på?
Barbados och kläder
Senaste konserten?
Ja riktigt konsert va Per Gessle i Skövde 27/7-07. Räknar inte Barbados
Festar du mycket?
Nån gång i månaden högst
Antal kuddar i sängen?
4 st
Kan du baka bullar?
Kan jag säkert men vet inte hur d blir
Har du varit med i scouterna?
Ja men tröttnade snabbt.
Bläck eller blyerts?
Båda funkar
Mcdonalds eller burger king?
McDonalds helt klart
Är du allergisk mot nått?
Pollen, damm, nötter, skaldjur & citrusfrukter
Äger du ett busskort?
Inte just nu
Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
Jag dricker gul mjölk
Vad åt du till frukost?
Åt frukost 2 gånger i morses. Hemma åt jag yoghurt och på jobbet åt jag yoghurt och smörgåsrån
Närmaste vän på helgon?
Anna tror jag
Vem ringde du senast?
Fia tror jag, fast hon svara inte ha ha
Antal timmar sömn i natt?
8 timmar
Sov du ensam?
Japp
Brukar du snusa?
Nej

SENASTE PERSON SOM..
Sov i din säng:

Jag, brukar inte sova andra där
Såg dig gråta:
Mamma & pappa tror jag
Fick dig att gråta:
Vet inte. Han med stort H säkert
Du delade drink med:
Ingen aning. Kan ha vart nån på Cinderella senast
Gick på bio med:
Det är flera år sen, minns inte
Du gick på stan med:
Fia
Skällde på dej:
Minns inte. Pappa säkert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0