Om mig

Hur var du som barn? Pratig men ganska söt tror jag
Har du bra kontakt med din familj? Bor ju hos dom, hoppas den ska bli bättre när jag flyttar
När hånglade du med en man första gången? Ja när ja va typ 12 kanske, fast då va väl inte han man ha ha
Har du varit kär? Ja, men bara på riktigt en gång
Tar det dig lång tid att komma över ett ex? Har nog aldrig varit ihop med nån som jag älskat på riktigt än
Hur stora fötter har du? Storlek 36
Hur ofta filar du dem? Typ aldrig
När dansade du senast? Hmmm.. ja dansade på mitt eget sätt i lördags
Följer du någon TV-serie? Inte direkt
Vad gjorde du nyårsafton 1999? Ska jag minnas det? Tittade på Tv tror jag
Vart vill du åka på storstadssemester? Paris
Vill du gifta dig? Inte nödvändigt direkt
Vill du ha barn? Ja absolut
Brukar du bada på sommaren? Har inte gjort det på 2 år nu
Älskar du alla former av sport? Japp
Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
Vad har du gjort idag? Sovit än så länge, ätit frukost har jag gjort oxå, ring hon som har min lägenhet nu och kollat lite grejer
Vad lyssnade du på senast? Arvingarna
Vad är bäst på TV? Sporten
Vad ska du göra i morgon? Åka till Ullared
Lyssnar du på radio? Ja, Rix FM mest
Är du med i någon fackförening? Skogs och trä och studerande medlem i Lärarförbundet
Knarkar du? Nej
Vad är det första du gör på morgonen? Kissar
När åt du kött senast? Idag, skinka
Sopsorterar du flitigt? Inte än
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig vardag? Jobbar jag så minst en, annars inte

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag stjäl den här listan av dig om det är ok ? :)

2007-08-10 @ 23:30:56
URL: http://danielamedettl.blogg.se
Postat av: Ickaa

Absolut :) Bara att ta!

2007-08-11 @ 14:22:48
URL: http://ickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0