Sagan om flyttningen del 8

Så nu va allt utlastat i bilarna och kärran. Ni fattar inte hur skönt det känns. Helt obeskrivligt. Nu ska bara allt in i den nya lägenheten och så ska allt packas upp. Men det tar jag med tiden. Det kommer bli så bra. Längtar faktiskt efter att få ställe upp allt. Ska bli så kul att gå och muckla i min nya lägenhet. Bara jag :) Så himla skönt att få rå om sig själv. Det ska bli det skönaste att ingen lägger sig i vad jag gör på dagarna. Jag kan göra som jag vill :)
Fick flyttpresent av mina grannar oxå :) Så gulliga! Och givetvis kommer jag ALDRIG glömma dom, det är faktiskt min släkt. Nicole har alltid legat mig nära hjärtat, Sandra med givetvis men det är nåt visst med Nicole. Hon är min gullunge :) Va hos min storebror och sa hej då oxå... Jobbigt det med såklart. Men jag ska ju inte försvinna från jordens yta. Jag kommer ju hem och hälsar på ibland.
Skolan börjar på måndag oxå. Direkt in i verkligheten :)

Nu är d snart dags att sova, upp tidigt imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0