Sport :)

Nu sitter jag framför Tv:n och kollar på fotbollsförnedring. Och precis när jag skriver det så gör Elfsborg 1-1.    Daniel Alexandersson :) Det är visserligen ganska kört i Champions Leauge kvalet men det är kul ändå! Det vore ju kul om dom kunde göra en bra match. Och det ser det ut som dom ska kunna klara det. Ser betydligt bättre ut än i spanien senast. Men det klart Valencia spelarna är säkert inte lika motiverade den här gången. Men det spelar ju mindre roll. Det är ju aldrig någon som har trott att Elfsborg ska ha en chans. Men det är klart det är kul att få spela mot så bra spelare! Hade jag bott kvar hemma hade jag varit där, hade jag haft råd att åka hem hade jag gjort det helt klart! Det hade varit en upplevelse. Och nu regnar det såklart i Borås, vem är förvånad? Inte jag i alla fall!

Det är ju friidrotts-VM just nu och som den idrottsdåre jag är så tittar jag så klart. Tycker så synd om både Sanna Kallur och Stefan Holm idag. Dom hade varit värda medaljer båda två. Men idrott är inte särskilt rättvist. D va säkert inte deras tur den här gången. Men Johan Wissman då, han springer ju som en dåre den mannen. Tycker d kan gå bra för Robban Kronberg oxå. Jag gillar honom säkert mycket beronde på att han inför en intervju jag såg med honom hade tagit av sig på överkroppen. Vilken kropp!!!! Så han kan d gå bra för tycker jag. Såg ju bra ut i försöken! Men hur ska vi kunna ta alla medaljer det pratats om nu då? Ja ja, men tycker d vart bra ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0