Telefonproblemet!

Jag är förresten fortfarande riktigt sur på bredbandsbolaget. Kan det vara så jävla svårt att fixa det här problemet jag har? Tydligen tycker deras tekniker det för det går inte fort kan jag lova. JAG VILL HA MIN HEMTELEFON!!! Och såklart börjar min mobil sjunga på sista versen, den ger bara upp ibland. Stänger ner samtal och har sig. Hoppas det bara är ett tillfälligt strul för jag har verkligen inte råd att köpa ny mobiltelefon. Har ju köpt massa annat som känns viktigare nu. På tal om nya saker. Jag skulle sätta ihop mitt skoställ nu. Det gick inte, jag måste vara värdelös. Trots peppning av Mikke på MSN så gick det inte... Jag behöver hjälp, nån??? Får ta hit Tessan i veckan tror jag om hon blir frisk nån gång...  Det borde ju inte va så svårt, men min hålvana är sådär alltså :P Ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0