Ullared

Igår va d Ullared då... Det va kul dom första 2 timmarna ungefär, sen va det assegt. Det blev mer och mer folk och man kunde ju inte ta sig fram där man ville. Suck, Ullared är ett jäkla ställe för sinnestörda som min storebror sa när jag berätta de att vi hade varit där. Men allvarligt man måste vara lite knäpp för att åka dit och trängas med folk. Men vi hittade en jäkla massa som tur va. Mamma betalade allt och så ska jag betala det som är mitt senare har vi bestämt. Men bland annat så köpte jag: Strykjärn, strykbräda, smörgåsgrill, elvisp, kläder, hygienpridukter, rengöringsprodukter, Filmen Linas kvällsbok, OC säsong 3, verktyg och lite kläder. Men jag fick inte tag i tvätkorg och torkställning så vi fick ta svängen förbi Ekohallen i Borås oxå. Och där hittade vi det så nu har jag nog allt jag behöver tror jag. Saknar dammsugare oxå men det ska vi köpa här...
Men det var en givande dag även om jag va helt slut när jag kom hem.

När vi väl kom hem va det bara att åka upp till Nordvalla och titta på damernas första match för höstsäsongen. Det gick bra och dom vann med 5-2. Men jag stod mest och pratade med Lina jag. Har ju inte träffat henne sen i mars så vi hade en del att prata igen :) Kul att träffas i alla fall.  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men gumman det är ju lite orutin att åka till Ullared en lördag, då får man faktiskt räkna med att trängas.. =P

2007-08-16 @ 18:01:31
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0