Verkligen Vuxenpoäng

Nu är det ny vecka igen. Idag får jag mitt bredband inkopplat och förhoppningsvis fungerar det som det ska på direkten. Kan ju alltid hoppas i alla fall. Jag känner mig en aning handikappad utan bredband. Just nu sitter jag i skolan. Börjar om en timme typ men mitt nya konstiga jag har inget emot att gå upp på morgonen. Jag har blivit helmysko sen jag flyttade.

I lördags gjorde jag, Mimmi & Tessan något som verkligen borde ge vuxen poäng tycker jag. Vi gick upp klockan 6 och klockan kvart över 7 satte vi oss utanför Tunby fritid där dom hade utförsäljning av sina utställningsmöbler. Dom öppnade förövrigt klockan 10. Men vi fick det vi skulle ha. Utemöbler till Mimmi & Tessan och ett litet bord och 2 stolar till Pia. Så det blev bra. Efter det åkte vi till IKEA. Fick det mesta jag skulle ha, fick beställa hem lite saker som inte gick in i min bil...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0