Happy new year!

Årets sista dag då. Sista dagen på det fantastiska 2007. Har verkligen hunnit med mycket. Men mina nyårslöften höll jag ju inte. Så det blir samma nyårslöften nästa år. Alltså, försöka gå ner i vikt och om inte det går i alla fall hålla den vikten jag har nu. Ska försöka komma igång och träna lite oxå. Det behövs om jag ska kunna gå ner i vikt. Ska ta tag i det så fort som möjligt. Men ser fram mot 2008 i alla fall :)
Idag är jag snorig och känner väl egentligen inte för att gå ut alls men det är ju inte direkt så att man längtar efter att sitta ensam i sin lägenhet på nyårsafton. Så jag ska väl dra mig mot Nyfors om en stund...

Gott nytt år till alla som läser mig blogg :)

Kommentarer
Postat av: Tess

gott nytt år =)

2007-12-31 @ 12:36:18
URL: http://tews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0