Helgen

Så va det söndag igen och idag måste jag verkligen ta tag i mig själv och skriva lite på skolarbetet. Jag har så svårt att ta tag i mig själv och verklgien göra det fast jag vet att det känns bra efter sen och det inte är så svårt. Ska äta lite frukost och sen ska jag ta tag i mig själv... Ja jag va hemma tidigt i morse så...

Så hur va gårdagen då? Jo den va bra. Jag, Tessan & Mimmi åkte ju först hem till mina föräldrar innan det var dags att åka mot Skövde. Fick underbart go mat och så tjôta vi endel och sen va vi ju tvugnaatt gå in och hälsa på Nicole och hennes familj. Dom har ju ett nytt hus nu. Verkligen skitsnyggt :) Va där en stund och tjôtade och sen åkte vi mot Skövde. Gick in och satte oss i en soffa sen blev vi lite hungriga så Tessan frågade va maten kostade men eftersom vi jobbar så fick vi mat hehe. Julbord! Jättegott va det verkligen även om jag inte åt så mycket på grund av min mage.
Sen ställde vi upp bordet och så där. Det va en bra spelning och kul att se alla roliga människor ha ha.
Vi va inte kvar så länge efteråt. Tessan packade ihop lite och sådär och vi fick höra att vi tillhör dom men Håkan ändrade sig sen för hans sambo säger alltid att hon hatar det uttrycket så vi va deras flickor ha ha. Björn trodde Mimmi va yngre än Tessan ha ha. Ja det va lite kul där... Sen åkte vi som sagt hem... Va hemma runt 6 imorse... Så jag har sovit ut..

Nej frukost och sen dags för skolarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0