Julen 07

Så då var julen över för den här gången då. Det har varit en bra jul helt klart. På julafton var först mina syskon här på frukost med deras familjer, mycket trevligt. Sen gick vi till grannen som är mammas moster och åt mat med dom och sådär. Sen gick vi hem till oss igen och då va min storebror tillbaka och så blev det mer mat. Och sen julklappsutdelning såklart. Ja d hade vi ju haft 2 styckna innan på dan oxå... Fick faktiskt mycket fint och många bra saker. Fick presentkort på en TV som vi ska köpa i mellandagarna :) En brödrost fick jag oxå och massa annat smått och gott.
Idag har vi varit hos min faster i Korsberga. Alltid lika kul att träffa släkten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0