Kvälls snack

Skrev ett inlägg förut men då blev jag utloggad när jag skulle uppdatera inlägget. Irriterande!
Har i alla fall pratat med min goa Fia ikväll i telefon. Alltid lika kul att prata bort en stund med henne :)

Jag är astrött på det här jävla vädret vi har fått. Det har pissregnat sen i lördagsmorse och ser inte ut som det tänker sluta med det heller. Just nu vill jag faktiskt ha snö och jag avskyr snö? Vet ni hur illa det är då? Men pissregn vill jag inte ha till jul i alla fall!!!

Har insett att jag bara har ett år kvar i skolan. Sen ska jag förhoppningsvis aldrig plugga mer :) Känns så skönt!

Jag hatar mina känslor, det är ändå ingen idé. Men idag har han funnits i mina tankar hela dan... Fan saknar honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0