Örebro

Så va det fredag igen. Tycker veckorna springer fram faktiskt. Snart är det jul oxå.. Och jag har än så länge inte köpt en enda julklapp men det kommer. Har hittat en klänning jag vill ha oxå, ska se till att ha råd att köpa den... Har ju fått ännu en räkning från vattenfall, jag blir tokig på det här. Har inte kunnat reda ut det här med mina elbolag än. Men hoppas det reder ut sig snart alltså...

Igår va det spelning igen. I Örebro, små trevligt ställe med jättegullig personal. Va en jättesocial vakt som pratade massa med oss. Såg inget av själva spelningen eftersom vi satt i entrén men vi hörde desto bättre. Lät bra gjorde det i alla fall ha ha. Vi hade skitkul där ute men allt vi pratar om handlar om samma sak, tror det är ett gäng lite frustrerade tjejer som umgås ha ha. Efteråt kom Junior fram och pratade lite, ljudtekniker i helgen. Han konstaterade det vi vetat länge att killar inte kan göra 2 saker samtidigt handlar det om 3 eller fler saker går det bra men just 2 funkar inte ha ha. Sen plockade Tessan ihop Lagers gitarrer och sladdar och sen gick vi upp och sa hej då till grabbarna som va i logen. Björn va kramsugen han ha ha. Peter skrämde livet ur mig oxå, skrek mig rakt i örat... Sen åkte vi hem så vi va inte hemma så sent...


Men idag har jag i princip bara sovit... Skönt det med... Behöver jag för nästa vecka blir det tufft, massa med skolarbetet!


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad gillar du bäst? fest eller fredagsmys? :)

2007-12-07 @ 15:07:59
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0