Redovisning på g

Så va det torsdag då... Dags för redovisning, jag är asnervös för jag är inte riktigt säker på vad jag ska säga. Eller jag vet men jag är inte säker på att det passar in med övriga gruppen. Måste cheka av det innan. Vi skulle ju träffas en timme innan så. Men jag känner mig inte alls upplagd för det här kan jag säga... Jag vill bara ha jullov och slippa tänka på skolan. Har känt så ganska länge nu *suck* Men men bara idag och imorrn kvar så... Ska försöka packa en hel del idag så det nästan är klart, för att packa är ju inte det roligaste jag vet direkt. Men ska blir skönt att komma hem till mamma och pappa. Ska ju bara va borta en vecka så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0