Shopping

Idag har jag och mamma varit i Göteborg. Skulle gå lite på mellandagsrean var det tänkt. Det fungerade bra den första timmen sen vällde det in folk. Misstaget var att inte gå till Gina Tricot den första timmen. Det va totalt omöjligt där inne. Inte hittade jag nåt heller. Ska ju iväg en sväng imorrn med när vi ska köpa min tv så vi får väl se om jag hittar nåt då. Det enda jag köpte var ansiktskräm och foundation. Så det blev inte så mycket. Åkte hem ganska tidigt eftersom mamma lider av en förkylning som inte vill gå ur.
Imorrn ska vi åka och köpa tv till mig och min bror, sen får vi se vart vi åker lutar nog åt Lidköping tror jag allt. På kvällen är det alliansen, herrarna spelar imorrn. På lördag spelar damerna. Då kommer antagligen Lina och tittar ihop med mig, har saknat henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0