Slappt

Håller på att bli förkyld och det är väl inte så konstigt eftersom vi har massa med grupparbetet nu. klart jag kommer bli jättesjuk då och så är det ju jul snart oxå. Va ju på julmarknad igår, det va helt klart mysigt. Köpte min första julklapp på åhlens oxå. Nu ska jag bara hitta till dom andra men min syster ringde ju här och väckte mig och sa att jag inte behövde köpa nåt till hennes barn om jag inte väldigt gärna ville. Så får väl se om jag hittar nåt litet kanske...
Idag blir det Tv-dag. Tittar på damernas super-G just nu. Anja leder just nu :) Hoppas hon vinner! Är ju ishockey i eftermiddag med, klart jag ska se det oxå. Men slappdag blir det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0