Stressad

Jag blev superstressad nu ikväll när en av mina studiekamrater ringde och sa vad vi ska göra till på fredag. Egentligen är det nog inte så mycket men min hjärna ska fungera till det oxå. Men fördelen med att jag blev stressad va att jag satte igång med en gång och fick faktiskt ihop en hel del. Men det som är svårt när jag är stressad är att min hjärna klappar ihop och kommer inte på nåt vettigt alls. Så jag får väl försöka sova lite på det här och skriva mer imorrn helt enkelt. Ska upp och med Mazin till biblioteket vid 9 imorrn och fixa iordning lite som inte är fixat med tema 1. Men det ska nog gå fort hoppas jag. Men osm sagt sätter jag mig bara ner och gör sakerna med en gång så brukar det gå bra. Men på nåt vis blev jag så tvär när Helena ringde och sa åt mig vad jag skulle göra, är lite vresig på allt just nu. Kanske kan ha med att göra att jag har ont i mina öron. Ska ringa vårdcentralen imorrn tror jag. Orkar inte gå runt och ha små ont längre, det är jobbigt!
Nej dags och gå och nanna kudden tror jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0