Torsdag...

Nu var redovisningen över i alla fall. Känns lite lättare, men klumpen i magen är kvar, men jag vet varför. De satans räkningarna som ligger här och glor på mig. Jag hatar räkningar, de ger mig ångest nåt så in i. Jag vet att jag har pengar att betala dem med det är inte det, men räkningar ger mig ångest. Fattar egentligen inte varför, jag vet ju att jag kan betala dom... Jag är lite konstig ibland tror jag ha ha...
Har i alla fall diskat och fixat i ordning här så det ser bra ut nu när jag snart åker hem till Västgötaslätten :) Har börjat packa lite smått oxå men det ser tungt ut med att få ner allt i lilla resväskan, jag har ingen lust att ta med mig stora resväskan men jag vill heller inte ha massa påsar runt mig på tåget... Ska ju ta datan med mig hem oxå... Ja ja ska överväga vilket jag ska göra... Eftersom jag får skjuts hem blir det ju bara på nervägen det ska släpas så...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0