Hälso läget

Migränen finns där bakom nånstans och mal. Gjorde så hela dagen igår och har inte riktigt försvunnit än. Kan vara att jag är superstressad vad gäller skolan. Jag ska passa på att klaga lite över min kursledning. Dom tycker tydligen att skolan är det enda som gäller. För att försöka hinna med nåt socialt liv eller nåt annat verkar ganska omöjligt i den här kursen. Men jag skiter faktiskt i det för skolan är inte allt för mig. Men jag är nästan klar med dom där förbannade SST:erna nu. Har bara en kvar och den SKA bli klar idag tänkte jag. Sen är d allt med gruppen som ska göras, men d är man ju inte själv om. Men nu ska jag ta tag i skolan på riktigt, för det är ju det dom vill. För dom ska fan inte få knäcka mig!!!
Så mitt psykiska hälso läge är väl så där. Att det är mkt gör att jag börjar tänka på allt annat jobbigt oxå... Och då blir det ju ännu värre... Men det är bättre än igår i alla fall!
Och på lördag ska det bli ännu bättre! Fan vad jag saknar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0