Huvudvärk!

Min huvudvärk sitter i... Jag blir galen. Kan inte skiten går över. Det är inte alls kul, även om d inte värker så mkt så är den i alla fall irriterande. Men jag tror det beror på stress. Men idag har vi i alla fall skrivit klart vårat grupparbete. Det känns så jäkla underbart! Börjar bli på bättre humör och jag tror huvudvärken är påväg bort. Hoppas på det i alla fall för jag orkar inte ha den längre, den stör mig! Så skolarbetet klart för denna veckan. Imorrn ska jag bara slappa framför Tv:n.. Och sen är d lördag :) Som jag längtar och jag hoppas inte huvudvärken hindrar mig från Tranås. För har jag fortfarande huvudvärk då måste jag nog tänka över om jag orkar... Men den ska bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0