Lite saker....

Hittade den här hos Emelie!

10 favoriter:

Färg:
Lila
Mat: Tacopaj
Band: Barbados (vad annars?)
Film: Alltid Dirty Dancing
Bok: Gömda av Liza Marklund & Mia Eriksson
Sport: Fotboll
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag eller lördag
Glassmak: Vanilj
Tid på dygnet: Nån gång mitt på dan

9 för tillfället:
Humör:
Ganska bra
Smak: Inget
Kläder: Jeans & t-shirt
Bakgrund: Chris
Nagellack: Nej
Tid: 17.12
Omgivning: Vårt datarum
Irritationsobjekt: Min bror är ju inte här som tur är

8 första:

Bästa vän: Lina
Screen name: Minns inte
Husdjur: Vandrande pinnar kanske ha ha
Piercing: Hål i öronen när jag va 15
Förälskelse: Vem kan d vart tro?
Musik: Roxette
Bil: Min fina Honda
Kyss: På nåt Vara disco nån gång kanske

7 senaste:
Cigarett:
Det va nog på båten 20/1
Mat: Frukosten
Dryck: Mjölk
Biltur: Hem från Borås förra lördagen
Kyss: Oj... Det va nog på nyår det... 
Spelad låt: The best of what I got - Marcus Fagervall
TV-program: Alpina VM i Åre

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nepp
Brutit mot lagen: Det gör väl alla nån gång?
Blivit arresterad: Nej aldrig!
Badat naken: Ja i badkar :P
Varit med på TV: Ja jag har synts lite så där
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Röda byxor
Mat: Blodpudding
Musik: Trance & Jazz
Dryck: Whiskey
Personlighetsdrag: Fördömande

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Kollade på Tv
Du kan höra just nu: Musiken på datorn
Du inte kan leva utan: Mina underbara vänner
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datorn

3 personer:
Du kan berätta allt för: Emelie, Tessan & Mimmi
Du tycker om: Mina underbara vänner
Du inte gillar: Finns många d ha ha

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att mina närmaste vänner alltid kommer vara mina vänner

Kommentarer
Postat av: Estelle

Kul lista!

2007-02-20 @ 18:21:39
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0