Mycket raj raj

Ja då har det vart raj raj då :) Så jävla kul. Blev mycket raj raj, särskilt från Sikkan och Elin. Jag hade oxå raj raj iofs, men utan sprit även om vissa säkert inte trodde på det. Peter pekade nämligen på mig och Tessan (vi 2 som körde) och säger: Där borta är d party ha ha. Ska tilläggas att jag höll i Sikkans cider just då. 
Men det var riktigt kul. Bra spelning och massa roligt snack som vanligt! Sikkan fick sig en grattissång på scenen :) Har lite roliga bilder därifrån. 
Björn va med igår med :) Alltid lika trevligt. Han är duktig & go den grabben. Även om han säkert har sår i öronen idag ha ha. 
Chris va galen som vanligt... Han påstod att jag va svag *hmm* Bara för att jag inte har lika stora händer som han lixom... 
Håkan ska anmäla Sikkan till JÄMO för sextrakasserier på jobbet. JÄMO är förövrigt Tessan ha ha...
Ja det är lite rörigt och händer många saker när vi är på turné kan jag lova!!! 
Men nu är det 2 veckor till nästa, nästan 3. Jag vill inte prata om detta tror jag... 

Tack alla underbara människor för att ni finns <3
Mimmi, Tessan, Elin, Sikkan, Mia, Fia, Chris, Lager, Peter, Håkan, Wictor, Björn & Jonny.  

Kommentarer
Postat av: Mallan

Lägger du aldrig upp bilder?
/Mallan

2007-02-05 @ 21:11:34
URL: http://maliin.blogg.se
Postat av: Ickaa

Nej inte så ofta. Vill du se bilder finns det i min bilddagbok http://ickaa.bilddagboken.se

2007-02-06 @ 12:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0