Slösa

Ja slösa, d är fan jag. Så mycket pengar som jag brännt den här veckan. Fick shopping hysteri inne på Gina Tricot i tisdags. Köpte 3 t-shirts, en långärmad tröja, en munktröja och en mössa. Munktröjan är så jävla snygg och skön. behövde verkligen en ny. T-shirts kanske jag inte behövde men jag kunde inte motstå dom 3. Den ena va röd med en gitarr på, bara sååå snygg. De 2 andra var svarta, den ena var det en döskalle på, behöver jag säga att ja bestämde mig innan jag provade?? Den andra stod det massa på bland annat I'm your destiny calling... Tröjan va lite längre, långärmad, svart vit randig.. Jättesnygg, ska ha den på melodifestivalen imorrn. Mössan va svart, skön!
Ja och så melodifestivalbiljetten kostade ju en del och sen hämtade jag kort på expert i onsdags. Shit va dyrt d blev då ha ha. Och va kort det va, jag tror jag ska sluta ta så mkt bra kort....
Men lite pengar finns kvar. Man har ju resurser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0