Ut och resa!

Japp, igår va jag kreativ när det gällde att planera min framtid. Är en sak jag inte fått rätsida på än men det tar vi sen. Bokade tågbiljetter till 2 resor igår. Först 9/3 till Eskilstuna, då ska jag först till mina brudar och sen blir det spelning i katrineholm och sen åker vi till Gislaved dan efter och sen tar jag mig hem på nåt vis, vilket jag oxå löste igår :) Sen är det trippen till Sundsvall 28/4. Jag & Jenny ska dit. Ja dom andra brudarna ska med oxå fast dom åker bil. Jag & Jenny åker tåg. Jag orkar inte köra bil i 63 mil... Som tur är hade ju Jenny en kompis i Sundsvall, ibland ska man ha tur alltså :) Och det här med Sundsvall är inte så idiotiskt som det låter ha ha...
Nu vet jag vems fel det är att turnéplanen är som den är ha ha... Och varför, d är för att jag ska få ut och resa och se Sverige... Tack så mkt lixom ha ha...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe jag har en egen teori om spelplanen...men det tar vi inte här... =P

2007-02-03 @ 00:17:29
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0