2006

Eftersom jag älskar listor och hittade den här i Jennys blogg så... 2006:


Skorna: Måste nog säga mina puma skor som jag köpte förra året. Mycket sköna även i år. Annars är nog bästa sko köpet mina mormors stövlar utan hög klack 
Frisyren: Den jag har nu helt klart. Är så nöjd med mitt bruna hår, kunde inte blivit bättre.
Väskan: Min stora handväska från H&M. Älskar den
Solglasögonen: Måste väl säga dom jag fick utv Benny ha ha. Det är ett skönt minne!
Plagget: Alla mina kläder köpta på Gina Tricot. Min absoluta favorit affär!!!
Musiken: Barbados, vad mer kan jag säga. 2006 var uppbyggt kring detta helt underbara band. Sen började jag lyssna på Takida, helt underbara dom med!
Boken: Camilla Läckbergs deckare helt klart
Beautyprodukten: Min Isadora mascara.
Smycket: Min turring, min bismakring. Är helt övertygad om att den har del i allt bra, jag kanske är vidskeplig men jag går inte en meter utan den.
Stilförebild: Ingen speciell...
Resmålet: Ja du. Jag har rest massa i Sverige detta året. Sverige är ett fantastiskt fint land, särskilt på sommaren. Finast var det nog i Dalarna. Man har ju gjort massa sjuka roadtrips i år. Alla 3 Cinderella kryssningarna har ju varit oförglömliga minnen. Men jag står för alt jag gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0