Lessen

Det är lika jobbigt varje gång någon slutar i ett band. Det här känns extra jobbigt faktiskt. Chris slutar i Barbados i april. Jag kunde inte riktigt fatta att det var sant när jag läste det och jag är inte säker på att jag har fattat det än. Ändå har jag grubblat hela natten. Jag respekterar absolut hans beslut, jag förstår helt klart varför men det gör ju inte att jag kommer sakna honom mindre. Han betyder otroligt mycket för mig så är det! Men det blir en vår med massa spelningar och en massa kul hoppas jag! Sen ska ju Chris satsa solo så han försvinner ju inte helt. Men det känns helt klart som en del av mig har ryckts bort. Just nu är allt tomt, tomt....

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Jag vet hur det känns. Jag e ju Nightwish-fan

2007-01-16 @ 22:28:49
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0