Östgöta tour

Nu sitter jag i Kisa i Östergötland vilket gör att jag pratar som dom gör här. Väldigt irriterande måste jag säga. Men dialekten på Harrys i Linköping var extrem. Trodde jag skulle bli tokig innan jag vart där i en kvart! Men det gick bra. Sen blev jag ju galen över andra saker under kvällen, typ allt folk! Vilka människor *skakar på huvudet* Men det va en riktigt kul spelning, mycket folk fast dom va jobbiga. Och grabbarna var helt underbara som vanligt... Dom hade gästartist oxå, Björn. En skitduktig kille, men han är ju ingen Chris. Alltså jag vet men jag kan inte rå för det... Det var så påtagligt att han skulle sluta igår när det stod en annan där, sen inte sagt att det är han som tar över för det vet jag ingenting om. Men bara känslan, fan va hemskt d va. Jag fixade det knappt, det var skitjobbigt. Tur att Tessan fanns en bit bort. Tack babe, allt du sa gjorde underverk. Du har så rätt! 
Vilka brudar man umgås med!!! Jag älskar hela bunten Jenny, Tessan, Mimmi, Elin & Lisen. Ni är så underbara! "Haaaary" "Ashmed" Haha!
Tack för julklappen Tessan & Mimmi. Det är min terapi ha ha...

Snart är det dags att åka iväg till Motala för en ny spelning! Tyvärr är väl inte underlaget så underbart men det går nog bra...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0