Sj sj gamle vän....

Ja då va d en ny dag igen. Alltså stormen Per ställe fortfarande till saker i tågtrafiken. Det går fortfarande inga tåg till Borås från Herrljunga, så det är ersättningsbuss som gäller. Det är förbannat tråkigt att åka buss till Borås kan jag säga. Nu hoppas jag verkligen att tågen går imorrn som det står på Sj:s hemsida. Och att dom går på lördag framför allt! Min syster ska ju åka från Borås... Och så hoppas vi att den nya stormen inte kommer in över Sverige över huvudtaget. Jag tänker inte acceptera att jag inte kan ta mig till Stockholm på lördag, på grund av en förbannad storm. JAG SKA DIT!!!! Nu är det faktiskt bara 3 dagar kvar :) Den obeskrivliga längtan alltså!! Det är nästan 2 månader sen nu. D är extrem lång tid för att vara jag... Men here we come again :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0