Skolan

Skola idag. En astrist föreläsning, studiegrupp där vi inte gjorde nåt typ, väntan på mentorsträffen som vi ska ha 13.45. En stund kvar fortfarande. Så jag sitter i datasalen i skolan och gör typ ingenting. Borde väl plugga lite men orka det då... Kanske gör det lite snart... Imorrn är det oxå skola, 2 föreläsningar om homosexualitet, det ska bli intressant. Jag är intresserad av sånt... Hoppas de är bra bara, känns som man blivit ganska besviken på alla föreläsningar i den här kursen hitills.
Sen efter skolan så bär det ju av :) Eller ja, jag ska hem först men sen är det mot Linköping som gäller. Fatta va kul det ska bli :) Saknar alla redan, efter 3 dagar. Konstig man är egentligen. Men det är mitt liv, så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0