Smått och gott

Hittade denna listan i Jennys blogg och givetvis så snodde jag den. Jag älskar ju listor :)  

Vilken svordom använder du mest? Det är nog fan, även om jag försöker sluta svära pågrund av mitt framtida yrke. Man ska ju inte lära barnen att svära...
Äger du en iPod? Nepp, men väl en Mp3 vilket funkar lika bra.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Beror lite på. Oftast 05.00 om d är normal dag och så...
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Nej verkligen inte!

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nja, jag har inget emot att va med på bild men jag tar väldigt gärna kort oxå.
Vilken var den senaste filmen du såg? Såg en helt sjuk film i går när jag inte kunde sova. Vet inte vad den hette.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ny bil!
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja många gånger ha ha
Vilken CD-skiva ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen cd-spelare...
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Vanlig mjölk helt klart
När var senast någon stötte på dig? Ja d va väl nyår
Använder du huvtröjor? Ja absolut, såååå mysigt!
Kan du vissla? Nepp och d står jag för
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Japp 1:a maj demonstrationerna typ varje år sen jag föddes typ. Är man född med hel röda föräldrar så är man.  
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? ALLT!!! Älskar det mesta!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Om man inte tror det är man väl dum? Sen vad dom säger är en annan sak. Men skitsnack förekommer alltid så...
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0512
Tittade du på tecknat när du var liten? Inte så mkt, jag var ett ovanligt barn som avskydde tecknat. Lejonkungen är det enda jag någonsin gillat. Och min bror grät alltid i den...
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej det tror jag inte. Varför ska man va d?
Vilken film kan du alla replikerna till? D är väl Sällskapsresan 2 då isåfall. Är inte så bra på sånt där...
Äger du några bandT-shirts? Ja då... Barbados, Arvingarna, Friends.... Tror  d är dom...
När flög du senast? När vi va i Italien i september-05
Läser du för skojs skull? Ja när jag hinner. Inte just nu dock eftersom pluggandet tar för mkt tid.
Pratar du några andra språk? Engelska i nöd fall och på fyllan.
Har du en stationär dator eller en laptop? Jag har ingen dator. Men mamma har en stationär.
Gör du önskningar eller planer? Både och. Har blivit väldigt bra på att göra planer sen jag började umgås med mina brudar. Mycket planer har vi.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja såklart! D är d livet går ut på.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Jag vill ha en tatuering till. Har tillräckligt med piercingar.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Om han gör det vet man ju att han gillar en... Det är romantiskt om han bjuder.

Kan du kasta macka? Inte så bra i alla fall.
Vad har du med dig in på bion? Jag går så sällan på bio...
Vem var din favoritlärare? D är och kommer alltid förbli Palle som jag hade i 5:an & 6:an.
Har du någonson dejtat någon av en annan ras? Vaddå annan ras?
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Varför inte? Herregud man kan väl inte bara gå på utsidan?
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor helt klart. Fast d måste ju nästan va samma humor som jag har annars blir d ju inte så bra....
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv? Hmmm... Om man tycker att nån är oattraktiv blir man ju inte attraherad av den... Sen om nån annan tycker nån är oattraktiv som man blir attraherad av är ju en annan sak.
Gillar du din boendesituation? Inte allt för mkt... Men det finns lite planer...
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Allra helst 8, annars är inte jag människa. Men jag skulle kunna sova hur mkt som helst. Man skulle kunna tro att jag föddes sovande, fan d gjorde jag ju...
Är dina dagar fullbokade och stressiga? När jag väl har saker att göra så ja!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21 år :)
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Kan vara
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Caroline, och det har fortfarande inte gått över och kommer fan inte göra på lääääänge!
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte på Gud så jag tror inget av det
Vad var det sista du åt? Hamburgare & pomfritt (läs inte detta Jenny, men jag har faktiskt inte ätit sen i lördags typ)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? D beror väl lite på.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att det blir bättre imorgon och att jag inte ska ge upp! Fast mest är det mina vänner som säger d till mig...
Sover du på sida, mage eller rygg? Mest sida tror jag
Tycker du om att krama folk? Jag älskar att kramas!
Skulle du säga att du är trendig? Nej inte direkt
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Bli smickrad men artigt tacka nej
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja det gör det! Har man sagt att man ska ringa så gör man det. Punkt slut!
Tycker du att du är attraktiv? ag jobbar på att tycka det
Vad är du allergisk mot? Pollen, nötter, skaldjur, råa ägg, citrusfrukter m.m.
Vad har du får åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Är båda bara med på att det bara handlar om sex så är det inga problem för mig.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Om jag hade vart född 2 dagar tidigare än vad jag är och vart kille skulle jag hetat Oskar, annars vet jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0