Vinterkräksjukan

Givtvis klarade jag mig inte från vinterkräksjukan som går på jobbet. Klockan 4 i lördags morse va jag tvungen att gå hem från jobbet för att jag mådde så jäkla illa. Vid 5 spydde jag första gången och sen spydde jag hela lördagen. Fy fan som jag mådde. Kunde inte ens gå upp ur soffan där jag stationerade mig för då var risken att jag svimmade. Det svartnade för ögonen så fort jag reste på mig, lite jobbigt när man måste gå på toa. Men det var bättre redan igår och idag är det ännu bättre fast jag mår fortfarande illa och jag kan knappt äta nåt. Men det vänder väl snart. Det bästa är väl att mitt nyårslöfte fått en bra start ha ha... Ska bara klara av att inte gå upp dom kilona igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0