Vitt, vitt, vitt

Snön har kommit till min del av landet. Det ser väl trevligt ut, men Icka gillar inte snö. Inte alls. Hon och hennes mamma blir så jättearga om bilkörning i halt väglag då. Dom har inte alls samma åsikt om det. Och den här veckan skiter Icka i vilket för hon SKA åka till Östergötland på torsdag men hon gillar inte att bråka med sin mamma....
Nä men allvarligt, varför nu? d kunde väl låtit bli att snöa alls *mutter* Men men ingenting kan stoppa mig på torsdag, inte ens en fjantig åldersgräns!!! 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hittade dig på förstasidan :D Hehehe! Bland nya inlägg, cooolt :D Hoppas verkligen du kan komma ju! Vill inte boka bord om du inte kommer :(

2007-01-22 @ 18:45:20
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: icka

Det är ingen fara, jag kommer! Nothing can stop me!!!

2007-01-23 @ 13:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0