Gessle är kung

Igår va jag och mina föräldrar i Bolugnerskogen i Skövde och såg på Per Gessle. Jag har gillat Per Gessle sen jag va 3-4 år någonting. Då va d Roxette som gällde och sen dess har han hängt med i mitt liv. Så jag såg verkligen fram emot det. Han infriade mina förhoppningar totalt. Han körde varenda en av sina svenska låtar som är värd att lyssna på. Vi har verkligen samma smak när det gäller hans låtar, Per och jag ha ha...  Det va verkligen en kanon konsert och jag stod bra oxå. Längst ut mot ena kanten, längst fram. Eftersom jag inte tycker om att trängas va d perfekt, stod inte alls många där.
Tyvärr kan jag inte lägga ut några kort för min kamera har fått en knäpp och vägrar ansluta datorn. Ska se om jag kan lösa detta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0