Ladies night

Ja nu va d bokat och klart. 14 september åker jag, Fia, Anki och Ankis jobbarkompis till tipshallen i Växsjö och tittar på Ladies night. Det ska bli så jäkla kul. Ser verkligen framemot det. Biljetterna va inte billiga och tågbiljetterna var defenitivt inte billiga dom heller men det är värt varenda krona det vet jag. Bara Martin Stenmarck gör ju att man vill se det men sen att Chris ska vara med fällde ju det avgörande att vi åker :) Tänk Chris & Martin på samma scen... Jag kommer dö, bäst vi tar med oss poolen, Fia ha ha. Det kommer bli så jävla kul!!!!  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad kul :D Det vill jag med ju :)

2007-07-29 @ 22:13:02
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0