Mitt liv i en banankartong

Nu känns allt lite bättre faktiskt. Har fått tag i lådor att packa i. Tack Emelie för tipset om bananlådorna och tack Anna för att du fixade bananlådorna :) Nu ska här packas kan jag säga. Fast inte mer idag, utan det får bli mer i helgen. Finns ju att packa ner så att säga. Men har kommit igång en del med skrivbordet i alla fall. Va nog mest flyttningen som kändes hopplös förut men nu känns det bättre. Ska bli så skönt att komma här ifrån, behöver en ny start i mitt liv. Har kommit på att jag inte kommer sakna så många här. Hur många träffar jag här lixom? Inte många direkt! Och allt kommer lösa sig, får leva i nuet som mimmi sa till mig. Vad skulle jag göra utan mina vänner? Allt kommer lösa sig tackvare dom!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

hallo hallå så du menar att du inte kommer att sakna mig då eller *hmmm* tack för det *hahaha* ne då vi önskar dig all lycka på vägen å hoppas att det kommer att lösa sig för dig på din flytt å din framtid.. ha det bra kramizzzz

2007-07-25 @ 12:59:18
URL: http://www.smks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0