Skitväder

Vilket jävla skitväder vi har fått då. Nu regnar det och åter regnar igen. Trodde det skulle bli bättre men inte då. Bara det inte regnar på onsdag. Enda dan på hela sommaren det inte får regna. Visst det finns tak på polketten men hur kul är det ändå liksom. Nej vi hoppas på det bästa helt enkelt!! Tur att jag har att göra inne när det regnar såhär. Skulle iofs behöva ut och gå men det gör jag inte i det här vädret. Nån gång vänder det väl förhoppningsvis. Jag blir så trött när det regnar oxå.. Det va så roligt vid frukostbordet för jag satt i min egna värld och så säger en utav tanterna: "Är du trött?" Det kom verkligen från hjärtat. Jag måste sett helt död ut antaligen ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0