Varför jag gör det här

Har egentligen inget vettigt att skriva såhär tidigt på morgonen. Men tänkte jag kunde filosofera lite för jag har tänkt en del på varför jag lever som jag gör. Vad är det som egentligen är så kul med att följa barbados? Mest gör jag det faktiskt för mina kompisar. Det är det roligaste man kan göra ihop med nån. Jag tycker inte folk ska klaga så länge jag trivs med det jag gör. Jag läste en blogg häromdan som träffade rakt i magen, först blev jag träffad men sen tänkte jag om och tänkte som så att det är mitt liv och det är bara jag som vet vad jag har för avsikter med det jag gör. Ingen annan har faktiskt med det att göra! Jag har inte för avsikt att komma nån av musikerna särskilt mycket närmare än vad jag är idag. Tycker bara det är goa människor som är roliga att snacka bort en stund med... Jag trivs precis som det är nu och jag skiter faktiskt fullständigt i vad dom och andra tycker om det jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0