About sex...

Hittade den här listan i Jennys blogg och den va ju lite annorlunda än dom jag brukar ha här så jag tog den :)

Rökt?
Ja det har tyvärr hänt. Men bara när jag festat och jag har lagt ner det.

Snusat?
Det dummaste jag gjort tror jag. Mår bara så jäkla dåligt av det. Kommer aldrig ske igen

Druckit så mycket att du spytt?
Ja alldeles för många gånger tyvärr...

Dumpat någon på ett svinigt sätt?
Ja jag har nog det. SMS är svinigt och d har nog tyvärr hänt mer än en gång *skäms*

Varit otrogen?
Ja det har hänt...

Blivit bedragen?
Inte vad jag vet i alla fall

Hånglat med en kompis pojkvän?
Nej tack gode gud. Skulle jag aldrig kunna med...

Haft ett one night stand?
Flera stycken...

Varit kär?
Alldeles för många gånger tror jag...

Haft sex på offentlig plats?
Nja typ...

Tycker du att du är romantisk?
Ja det tycker jag att jag är, lite för mkt ibland

Vad sover du i?
Nattlinne

Förfest eller Efterfest och varför?
Förfest är helt klart roligast, då är ju alla på topp för en utekväll. Efterfest är oxå kul men jag brukar vara så jävla full då så ha ha...

Är du svartsjuk?
Inte farligt, lagom mycket. Oftast har man ju ingen anledning att vara det

Legat med fler än 1 personer på en kväll?
Hmmm nu blev det lite jobbigt här... Det beror faktiskt på hur man räknar... Räknar man hela dagen så ja, bara kvällen så nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0