Allting i din hand

Jag har blivit kär i en låt. Det är en Barbados låt som de kör ute på spelningarna och som finns på en skiva med outgivna låtar, den skivan som Jenny kallade Bert-vill-tjäna-mer-pengar-på-barbados.

Jag visste inte vem du var
Men det var någonting du sa som fick mig att vilja höra mer
Jag hade sett vad livet tar utan att lämna något kvar
Det som kändes rätt kan bli så fel

Du sa dom ord jag behövde höra om igen
Du har allting i din hand
Allt du gör och allt du kan
Vänd dig om mot det du vill
Jag kommer vara där för dig när du behöver mig
Men kom ihåg att du har allting i din hand

Du var den första som förstod
Allt som jag aldrig vågat tro
Att du hade alla chanser kvar

Du sa dom ord jag behövde höra om igen
Du har allting i din hand
Allt du gör och allt du kan
Vänd dig om mot det du vill
Jag kommer vara där för dig när du behöver mig
Men kom ihåg att du har allting i din hand

För mig handlar den här refrängen om mina underbara vänner som alltid finns för mig. ÄLSKAR ER <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha men det är ju så. Pengakåt är vad han är ;)

2007-06-18 @ 22:45:09
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0