Gröna Lund

Ja nu va man ett år äldre då :) Känns inget särskilt måste jag säga... Som vilken dag som helst... Jag börjar jobba om en timme. Ska jobba imorrn med. Behöver pengarna så...
Nu är jag hemma i Vedum igen, fy fan. Jag mår redan mycket sämre. Jag klarar inte av att vara här. Som tur är bor jag bara här i lite mer än 2 månader till. Så underbart det ska bli att flytta :)

I onsdags va vi på Grönan. Det va skitkul :) Man umgås ju med ett helt stört gäng, det har jag ju fått bekräftat under den här veckan. Ingen av dom är klok. Chris kom och hälsade på oxå. Det va kul att träffa honom igen. Den mannen är ju oxå störd ha ha... Han stod ju vid oss vid shopen... Mimmi och Björn har barn (giraff) ihop ha ha... Benji, så söt så. Mimmi måste ta hand om honom ordentligt nu ha ha... Som sagt helt störda! Jenny va ju på Grönan oxå, alltid lika kul att träffa henne :) Markus Öhrn va där oxå, vilken go människa. Men jag tror han tyckte att Emma va lite störd ha ha. Cancerknöl i handen... Ja ja, d är blonda Emma vi pratar om. Ja det va en underbar kväll i alla fall :)

Hela veckan har varit underbar och jag saknar alla redan. Jag vill tillbaka!
ALLA NI BETYDER SÅÅÅÅ MYCKET FÖR MIG!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh det är kul o se dig med gumman ju! Såg du vad som hände med Vilda musen igår?? Den stannade! Aahh! Vet du, jag kanske kan/ska övertala mam o pap om en endagstur till GBG i juli... :P
PUSS

2007-06-15 @ 19:23:14
URL: http://theladybird.blogg.se
Postat av: Icka

Jenny: Nej du skojar? Fan vilken röta vi hade då ju... Du, fan va glad jag skulle bli då ju :) PUSS!

2007-06-15 @ 21:40:26
URL: http://ickaa.blogg.se
Postat av: Emma

Grattis på födelsedagen :) kramis

2007-06-15 @ 21:52:59
URL: http://www.yours4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0