Helgen

Ja nu sitter jag vid Tessans dator i Eskilstuna :) Alltid lika trevligt att vara här och snart bor jag här :9 Skrev på kontraktet i fredags. Känns så jäkla skönt att det är klart. Nu ska det bara lösa sig med allt annat, men det gör det, det känner jag på mig :) Ska vara kvar här några dagar till, åker ju hem på torsdag... Har hunnit med en hel del redan....

Fredag:
Först åkte vi ner på stan. Köpte grejer till Ellas student, skrev på kontraktet och sen bar det av mot tatueringsstudion. Hade bestämt mig för att ha den i svanken och det säger jag er, gör ALDRIG en tatuering i svanken om du inte klarar smärta. Jag höll på att dö flera gånger, men jag klarade det och det är jag förbannat stolt över :) Snyggt blev det oxå kan jag lova, hamnar säkert en bild i bilddagboken sen. Sen tatuerade Mia sig oxå, hennes första. Sen åkte vi hem och åt och gjorde oss iordning för sen va det dags för spelning i Uppsala. Så där va vi runt 8. Träffade Lager och en jättesnäll tjej som jobbade där. Hon hade fixat bord till oss och allt :) Barbadostjejerna som vi fick heta. Så vi packade upp grejerna och ställde oss där. Vi stod så vi lyssnade på Zlips och Kindbergs. Helt okej musik. Trummisen i Zlips va ju rolig, för vi skulle få backstagepass så han kom med dom och så säger han: Det kostar en kram. Det fanns 2 som det stod Barbados på och 2 som det stod Kindbergs på, Tessan drog Barbadospasset ur handen på mig så jag fick Kindbergs, men d gick lika bra det :) Fan va folk glodde när man hade dom där på sig...  Han i Zlips sa oxå: Super ni, PÅ JOBBET?? Ha ha!
Såg inte så mkt av själva spelningen men det va kul ändå. Såg lite när man va på toa och vid baren... Tog lite kort oxå... Björn besökte oss när Torgny Melins spelade, den stackaren va ju sjuk. Feber och skit. Han dissade du lärde mig kärlek oxå ha ha. Det va en tjej som fråga om den va bra och Björn ställer sig och skakar på huvudet ha ha. Sen sa Bkörn att han skulle gå och dö lite ha ha. Peter besökte oss oxå, det kunde nog kvittat om man frågar Mimmi. Han skulle smaka på hennes cider och slukade typ hela... Men det va en trevlig kväll. Men va trötta vi va så när d va slut åkte vi hem. Så vi va hemma vid 4 tror jag, skönt det.

Lördag:
Dags för Ellas student. Åkte ner på stan tidigt för att få parkering. Va på apoteket och köpte ibumetin till Benji och Tessy. Sen åt vi lite macka från Subway. Så va d dags att gå till skolan. Fan va folk, men Ella hittade oss sen :) Hängde på henne lite grejer och sen gick vi till hennes släp och tog lite kort. Sen åkte vi till Härad, till Nonne, Ellas moster, Mimmis kusin. Där va d trevligt. Mimms släkt är häftig den... Alice och Miriam fick sig ett dopp oxå ha ha... Sehn va d dags att bege sig mot Örsåsa, efter lite knixande med vägen kom vi fram vid 9. Fixade oss ett försäljningsbord och upp med grejerna. Benji fick sina ibumetin. Det behövde han. Sen placerade sig Tessan vid ingången och så kom Jenny, Anna & Linn. Såååå kul att träffa Jenny igen :) Va ju ett tag sen nu. Idag fick jag se nästan hela spelningen ha ha. Bytte ju av Tessan en stund och blev uppäten av knotten i hennes ställe. Poppade lite med Jenny vid scenen. Hon va ju inte direkt nykter ha ha. Jag sålde 3 singlar oxå, JAG *stolt*. Efteråt skulle jag ta kort på Jenny och grabbarna. Först på Peter som först sa nej *asg*, sen med Björn och gissa vad som händer då, jo min kamera dör så klart ha ha. Men det fixade sig, så det blev ett fint kort. Björn va ju ljushuvud oxå ha ha... Sen tog jag kort på Jenny & Lager oxå. Sen åkte Jenny och hennes brudar hem. Vi va ju kvar såklart. Tessy får ju inte bära så Mimmi skulle träna tyckte Lager. Jag hjälpte till oxå, men Lager tror ju inte att jag orkar ju *mutter* Håkan konstaterade att man ska flytta så långt bort man kan från sin mamma. Håkan är Lagers pappa och Tessy Lagers mamma *hmmm* Och jag vet inte vad Björn sysslar med men så fort Tessy & Mimmi beter sig underligt kollar han på mig som om jag skulle veta vad dom sysslar med. Hur ska jag veta det?? Peter är ju en tjomme han med. Vilken jävla kram jag fick ha ha. Wictor är ju rolig: "Det är inte svårare att parkera i Sthlm än någon annanstans, finns bara färre parkeringsplatser". Sen åkte vi äntligen hem. Va hemma klockan 6.00.

Söndag: Sov till klockan 17, ja jag va trött. Fick ju köra sista biten hem oxå. Men nu är jag jättepigg. Har vart i affären och handlat godsaker oxå. Blev anfallna av hagel på vägen hem... Men chokladpudding, va gott :)

Tack alla för en underbar helg. Jag älskar er alla :) Tessy, Mimmi, Mia, Elin m. familj och grabbarna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0